16. edycja semKRK w wersji online
16. edycja semKRK ponownie odbędzie się online. Początek wydarzenia już w piątek, 19 marca.
semKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja.
Wydarzenie odbędzie się online, bez limitu uczestników.
Podczas semKRK:
- wysłuchasz dziewięciu prelekcji specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego i analityki
- zobaczysz najciekawsze case study i nauczysz się, jak osiągać jeszcze lepsze rezultaty
- poznasz nowinki branżowe, które zainspirują Cię do działania
- będziesz mógł zadawać pytania ekspertom na żywo.
Na wirtualnej scenie wystąpią m.in.:
- Paweł Cengiel - właściciel SEO-WWW.PL
- Radosław Mentel - właściciel w www.top4all.pl
- Grzegorz Miłkowski - CEO w ContentHouse
- Krzysztof Modrzewski – Head of Education w Witbee
- Albert Radomski - Senior Paid Social Specialist w SalesTube
- Damian Rams - Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl
- Łukasz Rogala – SXO Evengelist
Dodatkowo, w dniach 16-18 marca odbędą się warsztaty online, które zostały podzielone na trzy ścieżki tematyczne: SEO, Google Ads i Google Analytics.
Szczegóły na stronie internetowej semkrk.pl, na Facebooku i Twitterze.