Zostań uczestnikiem misji gospodarczej do USA 02-07.10.2025
Trwa nabór przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej do Stanów Zjednoczonych, która odbędzie się w dniach 2-7 października 2025 r. Wyjazd organizowany jest przez Kraków Tourism Alliance (KTA) w związku z realizacją projektu pn. „Małopolska Gościnna – II edycja” - Priorytet 8 Małopolska – Open Travel.

Dlaczego warto wziąć udział?
Misja gospodarcza obejmuje organizację dwóch warsztatów branżowych pod hasłem "Meet Kraków & Małopolska – edycja Nowy Jork / Chicago". Spotkania odbędą się w Nowym Jorku 3.10 oraz Chicago 6.10 i będą stanowiły ważne wydarzenie towarzyszące Paradzie Pułaskiego – największemu świętu Polonii w Ameryce. W naborze wyłonionych zostanie 4 przedsiębiorców.
Główne cele wyjazdu to:
- Promocja Małopolski i Krakowa: Aktywne przedstawienie bogatej oferty turystycznej naszego regionu (leisure i MICE) na perspektywicznym rynku amerykańskim.
- Budowanie Partnerstw Biznesowych: Nawiązanie bezpośrednich kontaktów i spotkań B2B pomiędzy przedstawicielami małopolskiej branży turystycznej a reprezentantami amerykańskiego sektora turystycznego.
- Wspieranie Rozwoju Sieciowego: Inicjowanie i zacieśnianie współpracy międzynarodowej, która przyczyni się do długofalowego wzrostu turystyki w Krakowie i Małoposce.
Grupą docelową warsztatów są przedstawiciele branży turystycznej z Krakowa i Małopolski oraz reprezentanci amerykańskiej branży turystycznej (touroperatorzy, agenci podróży oraz media).
Co czeka na uczestników?
W ramach udziału w misji gospodarczej, KTA pokrywa następujące koszty dla zakwalifikowanych uczestników:
- Bilety lotnicze na trasie Kraków > Nowy Jork, Chicago > Kraków (klasa ekonomiczna, z uwzględnieniem bagażu podręcznego 8kg i rejestrowanego 23kg). Przelot z Nowego Jorku do Chicago uczestnicy organizują we własnym zakresie.
- Zakwaterowanie w hotelach w Nowym Jorku oraz w Chicago (śniadanie płatne przez uczestników).
- Transfer z lotniska do hotelu w Nowy Jorku i transfer z hotelu w Chicago na lotnisko
- Organizacja i koordynacja warsztatów "Meet Kraków & Małopolska" oraz spotkań biznesowych B2B w obu miastach.
- Udział w wydarzeniach towarzyszących Paradzie Pułaskiego
- Wsparcie merytoryczne i logistyczne podczas całego pobytu.
Czego wymagają Organizatorzy?
- Aktywnego uczestnictwa we wszystkich zaplanowanych warsztatach, spotkaniach B2B i wydarzeniach towarzyszących.
- Profesjonalnego reprezentowania małopolskiej branży turystycznej oraz własnej działalności.
- Przygotowania materiałów promocyjnych swojej oferty, wpisujących się w kontekst promocji Krakowa i Małopolski (np. krótkie prezentacje, cyfrowe broszury lub materiały drukowane).
- Gotowości do nawiązywania kontaktów biznesowych i aktywnego networkingu.
- Zaangażowania w działania promocyjne podczas Parady Pułaskiego.
Jak aplikować?
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie kompletnych formularzy zgłoszeniowych wyłącznie drogą elektroniczną na adres: office@krakowtourism.pl. Formularz zgłoszeniowy dostępny w pliku [docx].
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa dnia 14 lipca 2025 roku o godzinie 12:00. Zgłoszenia nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku uzyskania przez kandydatów równej liczby punktów, o zakwalifikowaniu może decydować kolejność poprawnie złożonych i kompletnych zgłoszeń.
Kontakt i dodatkowe informacje
W razie pytań dotyczących naboru oraz samego wyjazdu studyjnego, prosimy o kontakt z biurem KTA: e-mail: office@krakowtourism.pl tel: 12 263 31 42 w godzinach pracy biura 8:00-16:00.
Misja gospodarcza do USA odbywa się w ramach projekt pn. „Małopolska Gościnna – II edycja” - Priorytet 8 Małopolska – Open Travel, projekt finansowany w ramach otwartego konkursu na realizację zadań publicznych Województwa Małopolskiego w dziedzinie turystyki i krajoznawstwa w 2025 roku.