Trwa nabór przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej do Stanów Zjednoczonych, która odbędzie się w dniach 2-7 października 2025 r. Wyjazd organizowany jest przez Kraków Tourism Alliance (KTA) w związku z realizacją projektu pn. „Małopolska Gościnna – II edycja” - Priorytet 8 Małopolska – Open Travel.
Misja gospodarcza obejmuje organizację dwóch warsztatów branżowych pod hasłem "Meet Kraków & Małopolska – edycja Nowy Jork / Chicago". Spotkania odbędą się w Nowym Jorku 3.10 oraz Chicago 6.10 i będą stanowiły ważne wydarzenie towarzyszące Paradzie Pułaskiego – największemu świętu Polonii w Ameryce. W naborze wyłonionych zostanie 4 przedsiębiorców.
Główne cele wyjazdu to:
Grupą docelową warsztatów są przedstawiciele branży turystycznej z Krakowa i Małopolski oraz reprezentanci amerykańskiej branży turystycznej (touroperatorzy, agenci podróży oraz media).
W ramach udziału w misji gospodarczej, KTA pokrywa następujące koszty dla zakwalifikowanych uczestników:
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie kompletnych formularzy zgłoszeniowych wyłącznie drogą elektroniczną na adres: office@krakowtourism.pl. Formularz zgłoszeniowy dostępny w pliku [docx].
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa dnia 14 lipca 2025 roku o godzinie 12:00. Zgłoszenia nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku uzyskania przez kandydatów równej liczby punktów, o zakwalifikowaniu może decydować kolejność poprawnie złożonych i kompletnych zgłoszeń.
Kontakt i dodatkowe informacje
W razie pytań dotyczących naboru oraz samego wyjazdu studyjnego, prosimy o kontakt z biurem KTA: e-mail: office@krakowtourism.pl tel: 12 263 31 42 w godzinach pracy biura 8:00-16:00.
Misja gospodarcza do USA odbywa się w ramach projekt pn. „Małopolska Gościnna – II edycja” - Priorytet 8 Małopolska – Open Travel, projekt finansowany w ramach otwartego konkursu na realizację zadań publicznych Województwa Małopolskiego w dziedzinie turystyki i krajoznawstwa w 2025 roku.