Jak zostać dostawcą armii amerykańskiej stacjonującej w Polsce?
Centrum Business in Małopolska zaprasza na bezpłatne spotkanie informacyjne dla firm zainteresowanych dostarczaniem towarów i usług dla armii amerykańskiej stacjonującej w Polsce. Wydarzenie odbędzie się 5 czerwca 2025 roku o godzinie 10:00 w Krakowskim Parku Technologicznym.

Spotkanie będzie wyjątkową okazją, by dowiedzieć się, jak skutecznie ubiegać się o zamówienia publiczne ogłaszane przez wojsko amerykańskie, poznać wymogi formalne oraz zyskać praktyczne wskazówki od doświadczonych ekspertów i ekspertek.
Dla kogo jest to wydarzenie?
Spotkanie jest skierowane do wszystkich firm z sektora MŚP z województwa małopolskiego – niezależnie od branży – które są zainteresowane współpracą z armią amerykańską. Zapraszamy właścicieli i właścicielki firm, osoby odpowiedzialne za sprzedaż, zamówienia publiczne, logistykę i rozwój biznesu.
O czym będzie spotkanie?
Podczas wydarzenia dowiesz się m.in.:
- jak zarejestrować firmę w bazie dostawców U.S. Army
- jakie są etapy przystępowania do przetargów i jakie dokumenty są wymagane
- jakie towary i usługi są najczęściej poszukiwane przez armię USA
- jakie są rodzaje kontraktów i jak wygląda rozliczenie
- jakie obowiązują przepisy prawne, w tym zwolnienia podatkowe
- jakie błędy popełniają przedsiębiorcy najczęściej i jak ich unikać
Program spotkania
10:00 - 10:15 Rozpoczęcie spotkania
10:15 - 10:30 Perspektywy współpracy z U.S. Army w Polsce
10:30 - 11:00 Jak zarejestrować firmę jako dostawcę U.S. Army
11:00 - 11:30 Przetargi i wymogi dokumentacyjne
11:30 - 12:00 Rodzaje kontraktów
12:00 - 12:15 Przerwa kawowa
12:15 - 12:45 Uwarunkowania prawne współpracy z U.S. Army
12:45 - 13:15 Rozliczenia wygranych przetargów
13:15 - 13:45 Wskazówki i rady dla przedsiębiorstw z Polski
13:45 - 14:00 Sesja pytań i odpowiedzi
Rejestracja
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Prosimy o wcześniejszą rejestrację poprzez formularz zgłoszeniowy.