Nagrody w XI edycji konkursu e-Commerce Polska awards rozdane
Już po raz 11-sty ale po raz pierwszy w Krakowie, Izba Gospodarki Elektronicznej wybrała najlepsze firmy krajowego e-handlu, w najbardziej renomowanym konkursie w branży.
Docenione zostały marki, które wyróżniają się wizją rozwoju biznesu, innowacyjnym podejściem oraz sukcesami komercyjnymi. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami miały szansę ubiegać się o pierwsze miejsce w 21 kategoriach konkursu e-Commerce Polska Awards. Rywalizacja objęła zasięgiem małe, średnie i duże sklepy internetowe, platformy e-commerce i e-usług oraz dostawców rozwiązań finansowych.
Trzon konkursu stanowiły następujące kategorie:
- Dla małych, średnich i dużych podmiotów prowadzących e-sprzedaż: Design &Usability, Best campaign, Best in omnichannel, Best on mobile, Best in crossborder, Best e-commerce B2B, Best e-commerce retailer, Best in CSR, Best adaptation to new digital reality B2C, Best innovator in e-commerce.
- Dla e-usług: Best tool for e-commerce, Best logistic tool, Best automatization tool/technology/product in e-commerce, Best omnichannel tool/
- Dla firm finansowych – Best online insurer, Best innovative e-payment solution, Best e-banking implementation oraz Best buy now – pay later solution.
Więcej informacji i lista laureatów na stronie organizatora.