Krakowscy przedsiębiorcy mogą już skorzystać z kolejnego udogodnienia, jakie zostało uruchomione na stronie internetowej Punktu Obsługi Przedsiębiorcy. Od teraz osoby zainteresowane prowadzeniem własnego biznesu mogą się kontaktować z urzędem poprzez Livechat.
Livechat (Czat) to nowoczesne i proste w obsłudze narzędzie umożliwiające wchodzenie w interakcje z klientami odwiedzającymi naszą stronę internetową. Narzędzie to pozwala na prowadzenie rozmowy z klientem w czasie rzeczywistym. Klient może zacząć rozmowę w dowolnym momencie, kiedy tylko potrzebuje skontaktować się z konsultantem – wystarczy, że kliknie w ikonkę Czatu i wpisze swoją wiadomość. Odpowiedź zostanie mu udzielona w kilka minut.
To wygodne rozwiązanie dla obydwu stron. Rozmowa przez livechat usprawnia komunikację. Szybka odpowiedź na zadane przez klienta pytanie wpływa na czas obsługi i szybkość rozwiązywania problemów, co ma przełożenie na poziom satysfakcji klienta. Co ważne, jest nie tylko korzystne z punktu widzenia urzędu, ale cieszy się coraz większą popularnością wśród użytkowników.
Livechat obsługiwany jest przez pracowników Punktu Obsługi Przedsiębiorcy w godzinach od 8:00 do 15:00, także w języku angielskim i ukraińskim.
Zapraszamy i zachęcamy do zadawania pytań z zakresu otwierania i prowadzenia działalności gospodarczej w Krakowie.