górne tło

Webinarium: Tik Tok, Instagram, Facebook, czyli jak wykorzystać potencjał nowoczesnych narzędzi marketingu w MŚP

Komunikacja marketingowa w ostatnich latach przeszła swoistą rewolucję. Znaczenia nabierały nowe kanały kontaktu z klientami, a stare powoli odchodziły w zapomnienie. Jak zatem budować strategię, by działania marketingowe podążały za trendami? Jak sprawdzić, w których kanałach komunikacji obecny jest klient? Z jakich narzędzi korzystać w kampaniach promocyjnych naszej marki? Wszystkich przedsiębiorców szukających odpowiedzi na powyższe pytania zapraszam do udziału w  bezpłatnym webinarium pt.: „Tik Tok, Instagram, Facebook, czyli jak wykorzystać potencjał nowoczesnych narzędzi marketingu w MŚP”, które odbędzie się 16 listopada br. 

Na pytania "Jak komunikować się z klientem, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe oraz jak budować PR marki oraz społeczność z wykorzystaniem narzędzi nowoczesnego marketingu?" odpowie dr Kinga Stopczyńska, wykładowca Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w Katedrze Marketingu oraz szkoleniowiec i praktyk biznesu z zakresu szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Autorka książek „Influencer marketing w dobie nowych mediów” oraz „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej”.

W programie webinarium m. in.:

Kiedy?

16 listopada br. godz. 11:30 – 13:00

Więcej informacji...